BACA INI!! Celcom Customer Service kata tiada kes!

Contributor *

BACA INI!! Celcom Customer Service kata tiada kes!

Aku jarang guna Celcom ni sebab ada urusan rasmi aku gagah dok topup jugak tapi bila topup ja masuk mesej Anda telah memasuki penggunaan Bayar-bila-guna@kadar 50sen/50kb.Caj max Rm10/hari. Untuk lebih internet, langgan pelan internet harian@rm3 24jam, dail 118*2# dan inilah yang jadi bila aku cuba nak ambik balik duit aku yang hari ni ja. bukan yang beratus lepas-lepas.

 

https://imgur.com/gallery/lQcRhWX

 

Esok lusa korang pulak kena.

Labels (1)
2 REPLIES 2
Contributor *

Re: BACA INI!! Celcom Customer Service kata tiada kes!

Nak selesai masalah tukar saja ke plan yg baru....tak perlu risau dh taip.MIG XPAX htr ke 28882 lepas tu ikut arahan dia...klu x jelas boleh PM saya terus 0175007169 plan lama tu org x guna dh celcom pun dah abaikan plan tu...mereka tumpukan plan baru dh skrg nie
Contributor *

Re: BACA INI!! Celcom Customer Service kata tiada kes!

Plan lama tu klu terbuka data pun kena caj...htr sms yg gambar tu pun kena caj