Tolong check status my celcom home wireless wifi

Contributor **

Tolong check status my celcom home wireless wifi

Saya call customer service tapi operator bagitahu sy number x wujud.
0135847065.
8 REPLIES
Special Contributor *

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

sini semua member biasa mcm u juga, tiada akses untuk check akaun... kalau customer service kata x wujud, maknanya x wujud la? akaun baru lagi ke?

Guardian

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

Selamat petang Encik @Vnt310590 ,

 

maaf diatas kesalahan info yang diterima. melalui semakan saya nombor yang diberikan adalah Celcom Home Wireless broadband dan statusnya adalah aktif. untuk makluman, diruang Community ini, tidak digalakkan untuk memaparkan sebarang butiran diri termasuk nombor talian untuk mengelakkan disalahguna. encik boleh membuat sebarang pertanyaan mengenai broadband encik di talian 1-300-11-3282 ( RM0.30/Min - 8.00am-12.00am )

 

* Sila tekan butang " Kudo " sekiranya penjelasan saya membantu. Smiley Happy

 

Contributor **

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

Maaf.. jdi mcm mne nk buat sekiranya kuota internet dh habis.. blh x klu nk beli internet tambahan.. mcm mne caranya.,?
Contributor **

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

Tq cik.. klau kuota internet abis blh x kita nak beli kuota tmbahan.. mcm mne caranya.?
Guardian

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

selamat pagi Encik @Vnt310590 ,

 

encik boleh membeli kuota tambahan dan menyemak baki kouta melalui Online Customer Service (OCS). dan selain pembelian kouta di OCS, encik juga boleh membeli di Blue Cube dan Dealers kami. Smiley Happy

Newbie *

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

Saya da telefon 1300113282 tapi operator bgtau tiada nombor tiada dalam perkhidmatan

Contributor *

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

Selamat tengah hari cik.. Maaf ganggu... Sy nk tnya pasal Celcom Home Wireless Broadband. Sy dah buat bayaran bill pada 21 Dec 2018 selepas bayaran akaun dh dpat digunakan tapi dari smalam hingga skarang akaun kembali xdpat digunakan.

(Untuk pengetahuan cik. Total Amount Bill sy RM206. Sy dh buat bayaran RM110 pada tarikh 21 Dec 2018). Sy nk tanya kenapa account saya x dpat access internet. Adakah sy perlu membuat bayaran tunggakan).

Terima Kasih.
Highlighted
Guardian

Re: Tolong check status my celcom home wireless wifi

hai Encik @Vinitdiden9339 ,

 

untuk penerangan lebih lanjut tentang akaun encik, sila hubungi talian 1-300-11-3282 ( RM0.30/Min - 8.00am-12.00am ). khidmat pelanggan kami sedia membantu. Smiley Happy

 

Rakan Komuniti,
- FieZzo -